دانلود فیلم و کارتون با سریال های ایرانی

سرگرمی ها
پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود سریال موچین

دانلود سریال ایرانی موچین را می توان جدید ترین اثر کمدی شبکه نمایش خانگی دانست که تعداد زیادی از مخاطبان منتظر انتشار آن هستند چرا که این فیلم هر آن چیزی را که خواسته مخاطب باشد در خود جای داده است . این اثر که جدیدترین ساخته حسین تبریزی است در یک سبک روایتگرانه و جذاب تدوین شده که باب میل مخاطب ایرانی است . در خلاصه سریال موچین آمده است که انصاف نیست دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی ۱۰۰ بار ببینیم و آدم هایی که دوستشان داریم را نتوانیم یک بار هم ببینیم .

اگر چه این خلاصه داستان نمی تواند سر نخ های زیادی را به ما بدهد اما با توجه به دیگر فاکتور های این سریال می توان انتظار داشت که این اثر در رده موفق ترین آثار سینمای طنز کشور قرار بگیرد . یکی از این فاکتور ها بازیگران بسیار توانمند در عرصه طنز پردازی می باشد که موجب شده تا این فیلم بیش از پیش از دیدگاه مخاطبان جذابیت پیدا کند . نکته دیگری که در آن وجود دارد تصاویر و تیزر هایی می باشد که تا کنون از سریال موچین منتشر شده است . در این عکس ها و تصاویر تمامی بازیگران با گریمی متفاوت و البته جالب ظاهر شده اند و به همین دلیل بسیاری از مخاطبان انتظار دارند که شخصیت های بسیار جالبی در این فیلم حضور داشته باشد .

کارگردانی عالی از دیگر فاکتور های این اثر می باشد که مخاطبان را بیش از پیش مشتاق خود کرده است . با توجه به سابقه حسین تبریزی و کارنامه ای که او دارد بسیاری از مخاطبان انتظار دارند تا این سریال در رده بهترین های امسال قرار بگیرد و به همین جهت مشتاق تماشای آن هستند . لازم به ذکر است که این سریال مرحله تولید را گذرانده و تنها انتشار آن باقی مانده که این مورد یک خبر بسیار خوشحال کننده برای عاشقان سبک کمدی است .

  • karanfilm karanfilm